HighTech Hilversum Support


HighTech Hilversum is inmiddels geroemd door haar ongoing support waarbij we altijd tot het gaatje gaan en daar voorbij… Je kunt via deze pagina een ticket aanmaken om bv een reparatie aan te melden of gewoon je probleem kenbaar te maken. Heb je direct support nodig dan kun je hier onze eigen Remote Support Tool, downloaden. Zet je naam in het bovenste veld en klik rechtsonder op de startknop. Of download direct onze TeamViewer Applicatie en geef na installatie het ID nummer met je ingestelde wachtwoord per email door aan support@hightechhilversum.nl. Kosten zijn hiervoor € 25,00 per sessie en dit geschiedt uitsluitend op afspraak. Je kunt via onze website direct chatten met ons..

Door uw gegevens te mailen gaat u akkoord met onze voorwaarden, de betaling zal plaatsvinden door een iDEAL betaalverzoek. 


In het weekend van 12 mei is het ISH.NL domein gemigreerd naar  de nieuwe server. Inmiddels is dat klaar en hier de links voor de handleiding van de migratie voor Apple Mail en  MS Outlook .

Hier de instructies om uw nieuwe account in te stellen in Apple Mail, MS Outlook en IOS apparaten…


 

 

Share This